Gadżety sportowe

Nasze społeczeństwo jest coraz bardziej aktywne fizycznie i coraz częściej organizowane są różnego rodzaju wydarzenia sportowe. Chyba najczęstszą aktywnością, która wyprowadza na ulice naszych miast tysiące ludzi, to wszelkiego rodzaju półmaratony, maratony lub innego rodzaju zawody biegackie. Jako sponor takiego wydarzenia możemy się łatwo zareklamować, poprzez wręczenie uczestnikom różnego rodzaju gadżetów. Zawodnik korzystając z takiego produktu może nabrać większego zaufania do naszej marki, oraz może chcieć częściej korzystać z naszych produktów.

To jest zaledwie garstka gadżetów dzięki, którym możemy zwrócić na siebie uwagę, naszych nowych potencjalnych klientów. Trzeba też pamiętać o tym, aby nasze produkty były przemyślane, oraz dobrze wykonane.

Bidon

Każdy kto brał udział w zawodach, które wymagają niesamowitego wysiłku fizycznego, doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że organizm trzeba dobrze nawodnić. Bidon wypełniony zimną wodą jest przedmiotem, który powinien mieć przy sobie każdy biegacz, który startuje na dłuższe dystanse. Logo umieszczone na bidonie nie musi być wcale natrętne. Wręcz przeciwnie, można je wykorzystać do wykonania wypukłego uchwytu. Jeśli będzie dobrze leżeć w ręce, to osoba korzystająca z naszego produktu na pewno chętniej będzie do niego wracać.

Torba lub plecak sportowy

Rzadki i często niedoceniany gadżet, który buduje rozpoznawalność naszej marki w bardzo szczególny sposób. Przecież z torbą lub plecakiem poruszamy się praktycznie wszędzie, czy to wyjście na siłownię lub też inna aktywność np. na świeżym powietrzu. Im częściej klienci widują nasze logo w przestrzeni publicznej, tym łatwiej o nas pamiętają i chętniej zaglądają do naszej oferty. Dlatego ważne jest, aby logo naszej firmy było dobrze widoczne, ale nie zajmujące całej powierzchni. Elementy powinny być wyważone, a kolory nie za jaskrawe.

Ręcznik sportowy

Po każdej aktywności fizycznej, trzeba doprowadzić się do porządku. Przetarcie potu z czoła jest pierwszym krokiem do tego. Zawsze fajnie jest mieć chociaż mały ręcznik przy sobie, który łatwo schowamy i nie będzie nam nadmiernie przeszkadzał. Na ręczniku nie poleca się umieszczania dużego i nachalnego logo, które może tylko zniechęcić z korzystania z niego. Ręcznik ma swoje proste przeznaczenie, które musi zostać spełnione, bez ocierania się o naszycia lub nadruki. Poza tym trzeba pamiętać, aby ręcznik był wykonany z dobrej jakości materiału. Przede wszystkim nie może on być szorstki, bo nie chodzi o to aby się nim drapać.

Czapka

Jeden z tych elementów garderoby, który nigdy nie wyjdzie z mody i jest bardzo dobrym gadżetem np. podczas zawodów na świeżym powietrzu. Duży wysiłek plus brak nakrycia głowy i na dodatek ostre słońce mogą się źle skończyć. Dlatego warto zawsze zaopatrzyć uczestników w czapkę, które uchroni ich przed negatywnymi skutkami działania słońca. Nadruk na tak małej powierzchni musi być zawsze dobrze przemyślany. Nie ma co ładować wielu niepotrzebnych informacji. W zupełności wystarczy nazwa naszej firmy lub adres strony internetowej. Poza tym osoby, które dostaną tego rodzaju produkt reklamowy, będą miło wspominać naszą firmę.

Rynek gadżetów jest ogromny i na pewno znajdziesz coś co skutecznie pozwoli zareklamować Twoją firmę, a klienci z czasem sami przyjdą.

Artykuł powstał przy współpracy z firmę ReklamowyGadżet, która przygotowuje materiały reklamowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *